Kainodara

Bendrai

Siekiame pateikti savo Klientams kuo skaidresnę ir paprastesnę Kainodarą. Mūsų paslaugos skirtos VERSLO Klientams. Su visais Klientais dirbame remiantis mūsų Paslaugų teikimo sąlygomis ir nuostatomis ir Privatumo politika. Su VERSLO Klientais, esant poreikiui, pasirašome individualias sutartis, tame tarpe ir Susitarimą dėl paslaugos lygmens (angl. SLA – Service-Level Agreement), kuriose gali būti taikoma kita individuali kainodara ir sąlygos. VERSLO Klientų individualių sutarčių sąlygos ir kainos priklauso nuo Kliento infrastruktūros didžio, sistemų įvairovės, keliamų užduočių, derybų ir reakcijos laikų poreikio.

Mūsų paslaugas galima įsigyti ir/arba pradėti bendradarbiauti keliais būdais, tai yra naudojant Užklausų registravimo formą, telefonu arba el. paštu.

Nurodytos kainos yra galutinės. Šiuo metu esame ne PVM mokėtojai, todėl kainos yra nurodomos be prierašo PVM. Išrašome sąskaitas-faktūras.

Apie mūsų paslaugų pirkimą

Klientas moka už suteiktas paslaugas pagal faktinį valandų kiekį, kuris buvo panaudotas sprendžiant jo užklausą, klausimą, projektą, problemą ar suteikiant Klientui kitą paslaugą. Kliento užklausos gali būti laisvos formos, kurias galima pateikti naudojant mūsų Svetainėje įdiegtą užklausų formątelefonu arba el. paštu, kuris nurodytas mūsų svetainės Kontaktų skiltyje. Visos Kliento užklausos prasideda nuo mūsų analizės etapo, kada mes aiškinamės Kliento problematiką ir galimybes, sprendimo būdus. Plačiau su procesų eigą galite susipažinti mūsų viešai pareinamose Paslaugų teikimo sąlygose ir nuostatose. Norime atkreipti dėmesį, kad kai Klientas pageidauja įgyvendinti tam tikrus ilgalaikius ir/arba sudėtingus pokyčius, mes tai traktuojame kaip projektinę veiklą, atitinkamai tokią veiklą vykdome iteracijomis/etapais ir vadovaujamės Projektų vadovavimo gerosiomis praktikomis. Projektai visada vykdomi remiantis atskiru susitarimu ir projekto planu, kurį daryti yra privaloma.

Mūsų paslaugų pirkimas naudojant
užklausų registravimo formą, telefonu arba el. paštu

Valandinis įkainis  75 Eur už 1 val. – Įprastas mokestis už mūsų 1 valandos darbą. Valandų kiekis yra neribojamas ir priklauso nuo darbų kiekio. Valandų kiekį nustatome mes, jei tai yra įmanoma padaryti. Atsižvelgiant į darbų sudėtingumą ir Kliento poreikius, dažniausiai planuojamą darbų valandų kiekį arba rėžius galime įvardinti darbų pradžioje, būna atvejai, kai tikslų valandų kiekį  galėsime įvardinti tik atlikus darbus, tai yra pagal faktą. Kaina taikoma visiems Klientams neturintiems atskirų raštiškų susitarimų (sutarties) su mumis.

Įkainis su sutartimi nuo 65 Eur už 1 val. – Mokestis už mūsų 1 valandos darbą Klientams turintiems pasirašytą sutartį su mumis. Sąskaita yra išrašoma kas mėnesį. Yra numatomas minimalus valandų kiekis (dar vadinamas mėnesinis mokestis). Priklausomai nuo Kliento poreikių ir infrastruktūros didžio kaina gali keistis.

– IT projektai – Tai procesas, kai Klientas pageidauja įgyvendinti nereguliarią veiklą ar pasiekti kažkokį jam unikalų tikslą, ne tęstinį ar pasikartojantį procesą. Pavyzdžiui naujų sistemų tokių, kaip duomenų saugojimo ir/ar rezervinių kopijų darymo sistemos, ar įmonės apsaugos nuo kenkėjiškų programų sprendimo diegimą, ar migracijos darbai iš senos IT sistemos į naują. O gal reikėtų paruošti įmonės IT sistemų veiklos tęstinumo ir/ar rizikų valdymo planus. Šiuos ir panašius darbus mes vadiname projektine veiklą ir konkrečius darbus Projektais. Tokiems projektams įgyvendinti mes naudojame gerąsias projektų valdymo praktikas ir metodus. Kiekvienas projektas vertinamas, planuojamas ir biudžetuojamas atskirai ir individualiai derinamas su Klientu.

– Logistika ir/ar prekės, tame tarpe ir įranga, yra apmokestinama papildomai, jei apie tai nėra atskirai parašyta sutartyje su Klientų;

– Jei reikia mūsų paslaugų čia ir dabar – naudojame kainos koeficientą x2. Pavyzdžiui Klientas kreipiasi ne darbo valandomis ir/ar ne darbo dienomis dėl skubios pagalbos, tai reiškia kad visos mūsų paslaugų kainos yra dauginamas du kartus. Tarkim Kliento problemą išspręsti prireikė 1 valandos ir reikėjo mūsų kurjeriui nuvykti pasiimti įrangą į Vilniaus mieste, tai sumoje kaina bus ((65Eur darbas už vieną valandą + 15Eur mūsų kurjerio paslauga) x 2 karto) = viso 160 Eur;

Logistikos ir atvykimo kainos

Vilniaus mieste mūsų specialistų/partnerių atvykimas arba kurjerio paslaugos, atvažiavimas pasiimti įrangą ir grąžinimas atgal tuo pačiu adresu – 15Eur;

Vilniaus rajone mūsų specialistų/partnerių atvykimas arba kurjerio paslaugos, atvažiavimas pasiimti įrangą ir grąžinimas atgal tuo pačiu adresu – 30Eur;

– Jeigu yra reikalingos trečiųjų šalių logistikos paslaugos – galiojančios kainos ir yra nurodytos atitinkamai Kliento pasirinktos logistikos paslaugas teikiančios įmonės oficialiame puslapyje. Už trečiųjų šalių logistikos paslaugas atsiskaito Klientas.

Kitos mūsų kainos

– Kliento įrangos laikymo/saugojimo mokestis iki 5 k.d. – NEMOKAMAI;

– Kliento įrangos laikymo/saugojimo mokestis po 5 k.d. – už 1 (vieną) k.d. kaina 3 Eur. Skaičiavimo pavyzdys: Klientas atsiima įrangą po 10 k.d., tai reiškia 5 k.d. yra NEMOKAMOS ir už 5 k.d. Klientas turės sumokėti 15 Eur; 

– Laikinas duomenų laikymo mokestis mūsų duomenų saugyklose iki 5 d.d. – NEMOKAMAI;

– Duomenų laikymo mokestis mūsų duomenų saugyklose po 5 d.d. – už 50Gb duomenų per 1 (vieną) d.d. kaina 1 Eur. Kiekvienas sekantis. Skaičiavimo pavyzdys: Klientas atsiima atstatytus 330Gb duomenų po 10 d.d., po to kai gavo pranešimą apie sėkmingą duomenų atstatymą. Mes saugosime Kliento duomenys savo saugyklose 5 d.d. NEMOKAMAI ir 5 d.d. mokamai. Klientas turės sumokėti už 5 d.d. ir 330Gb, tai yra 5 d.d. x (330 Gb / 50Gb) x 1 Eur =  5 x 6.6 x 1 = 33 Eur.