Kodėl įmonės turėtų naudoti IT paslaugų tarpininkus?

Kodėl įmonės turėtų naudoti IT paslaugų tarpininkus?

Priežasčių yra ne viena ir kartais tai gali būti labai individualu. Bet dažnu atveju IT paslaugų tarpininkų paslaugas renkasi mažos arba vidutinio dydžio įmonės, vengiančios kurti savo IT struktūrą. Arba nenorinčios pirkti iš rinkos gerus, kaip taisyklė brangius žmonės. Įmonių skausmas yra labai suprantamas. Bet neturint vidinių IT kompetencijų, patirčių yra labai sudėtinga pasirinkti tiek IT sprendimus, tiek pasamdyti tinkamus IT paslaugų tiekėjus ir spręsti eilę klausimų.

IT paslaugų tarpininkas (angl. IT service broker) – tai yra vienas iš būdų įmonėms diversifikuoti rizikas ir išspręsti IT kompetencijų poreikio klausimą. Daugiau apie IT paslaugų brokerius, galima paskaityti čia (https://www.indeed.com/career-advice/career-development/service-brokering).

Privalumai įmonėms dirbant su IT paslaugų brokeriais:  

1.     Paprastesnis bendradarbiavimas: Tarpininkas veikia kaip jungiamasis elementas tarp įmonės ir paslaugų tiekėjų, užtikrindamas sklandų bendradarbiavimą. Tai svarbu sprendžiant bet kokius iššūkius arba pertvarkant paslaugas pagal besikeičiančius verslo poreikius.

2.     Išlaidų efektyvumas: Naudojantis IT paslaugų tarpininku, įmonės gali optimizuoti savo IT procesus, sumažindamos perteklinį paslaugų dubliavimasi ir išlaidas. Šis sprendimas leidžia taupyti lėšas ir suteikia galimybę racionaliai panaudoti technologijų resursus.

3. Modernus požiūris į verslo valdymą: Dirbant su IT paslaugų tarpininku, įmonės žengia į priekį, pasirenkant modernią verslo valdymo strategiją. Šis sprendimas ne tik palengvina kasdienį darbą, bet ir užtikrina, kad įmonė būtų konkurencinga sparčiai besikeičiančiame verslo pasaulyje. Nors skamba labai garsiai, bet IT paslaugų tarpininkas leidžia ir padeda įmonėms tiesiog daryti savo verslą, o neužsiimti šalutiniais darbais.

4.     Saugumas ir atitiktis: IT paslaugų tarpininkas užtikrina, kad paslaugos būtų naudojamos laikantis aukštų saugumo standartų ir atitikties reikalavimų iš reguliatorių ar įvairių IT standartų pusės. Tai ypač svarbu, didėjančių duomenų apsaugos reikalavimų kontekste.

5.     Tarpininkas gali suteikti galimybę sekti ir analizuoti IT paslaugų naudojimą. Tai suteikia įmonėms aiškų suvokimą apie IT infrastruktūros veikimą, leidžia prognozuoti poreikius ir priimti tinkamus sprendimus.

6.     Greitesnis incidentų sprendimas: Koordinavimas tarp įmonės ir paslaugų tiekėjų leidžia greitai reaguoti į IT incidentus ir problemas, minimalizuojant galimą darbo nutraukimą arba duomenų praradimą.

7.     Individualizuoti verslo reikalavimai: IT paslaugų tarpininkas prisitaiko prie kiekvienos įmonės specifinių poreikių ir verslo strategijos. Tai leidžia sukurti pritaikytus sprendimus, atitinkančius konkrečius verslo tikslus.

Šie argumentai aiškiai rodo, kad IT Paslaugų Tarpininkas yra daugiau nei tiesiog būdas tvarkyti IT paslaugas – tai investicija į efektyvų, saugų ir konkurencingą verslą.

Mes esame HelpHelp – IT paslaugų tarpininkas. IT pagalba verslui. Pasikalbam +370 655 90400

,
Jurijus Mackevičius
Jurijus Mackevičius

Atviros mąstysenos IT vadovas, vystytojas, entuziastas, inžinierius ir autorius

Prenumeruoti
Pranešti apie
0 Komentarai
Inline Feedbacks
Rodyti visus komentarus